Foxpost csomagautomata és Pick Pack Pont
Foxpost
A Foxpost hálózata folyamatosan bővül, jelenleg több mint 988 csomagautomatával rendelkezik, amelyek egy része éjjel-nappal elérhető.
A Foxpost automaták 3 naptári napig őrzik a csomagot, ebbe a 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő lejárata után a csomagot a Foxpost visszaszállítja a saját raktáraiba, ahol további egy hétig tárolják. Ez idő alatt a címzett kérhet újraküldést (a webáruház nem!), melynek díja 1099 Ft. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával.
Hogyan működik?
Válassza ki a könyveket, majd a kézbesítési opciók során válasszon egy Foxpost csomagpontot.
A rendelést követően e-mailben kap üzenetet, amikor átadjuk a csomagot a Foxpost részére (ekkor még nem történik meg a raktári feldolgozás).
A csomag útját az e-mailben kapott azonosító kód/csomagszám megadásával lehet nyomon követni a Foxpost oldalán („Csomagkövetés”)
Amikor a csomag megérkezik a választott Foxpost csomagpontba, a futárszolgálat VIBER üzenetben vagy SMS-ben és e-mailben küld értesítést. (Figyelem! A Foxpost a VIBER üzenetet részesíti előnyben, ezért ha az Ön telefonján telepítve van ez az alkalmazás, az üzenet oda érkezik.)
A Foxpost csomagpontra történő szállítás díja
Megrendelés összege | Szállítás |
15 000 Ft-ig | 1190 Ft/csomag |
15 001 Ft-tól | ingyenes |
A csomag átvételére 3 naptári nap áll rendelkezésre.
Csomagprobléma esetén az ügyfélszolgálat csak írásban érhető el.
Pick Pack Pont
A Pick Pack Pont-szolgáltatás költség- és időhatékony csomagponti megoldást kínál az online vásárlók számára, kényelmesen, és gyorsan vehetik át rendeléseiket.
A Pick Pack Pont-ok olyan RELAY és INMEDIO hírlapüzletek, OMV és MOL töltőállomások, PLAYERSROOM, PLAYMAX, SPORTFACTORY sportfelszerelés és ruházati, valamint a COOP hálózat boltjai, amelyek frekventált helyeken találhatók meg.
Hogyan működik?
Válassza ki a könyveket, majd a kézbesítési opciók során válasszon egy Pick Pack Pont-ot.
A rendelést követően e-mailben kap üzenetet, amikor átadjuk a csomagot a Pick Pack Pont logisztika részére (ekkor még nem történik meg a raktári feldolgozás).
A csomag útját az e-mailben kapott azonosító kód/csomagszám megadásával lehet nyomon követni a Pick Pack Pont weboldalán.
Amikor a csomag megérkezik a választott Pick Pack Pontra, a futárszolgálat SMS-ben és e-mailben küld értesítést.
A csomag átvételére 5 naptári nap áll rendelkezésre.
A Pick Pack Pont-on történő átvétel költsége:
Megrendelés összege | Szállítás |
15 000 Ft-ig | 1190 Ft/csomag |
15 001 Ft-tól | ingyenes |
Mikor remek választás a Pick Pack Pont?
Abban az esetben, ha nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, akkor mindenképpen válassza a személyes csomagátvételi lehetőséget.
Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?
A személyes átvétel ugyanolyan gyors és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a legtöbb Pick Pack Pont átvevőhelyen bankkártyával történő fizetésre is.
FIGYELEM: A Pick Pack Ponton történő fizetés díja 300 Ft! (A pénzbeszedési díjat a Pick Pack Pont számítja fel számunkra.)
A csomagok szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek. (Az adott Pick Pack Pontban rendelkezésre álló fizetési módokról a www.pickpackpont.hu oldalon található Boltkereső alkalmazás segítségével tájékozódhat.)
Hogyan kérhetem a személyes átvételt?
A személyes átvétel kiválasztása megrendeléskor a Szállítási mód kiválasztása oldalon történik. Ön előbb beállítja a "Személyes átvétel közeli Pick Pack Pont-on" opciót, majd választhat a Pick Pack Pont-ok listájából.
A személyes átvétel minél gyorsabb lebonyolítása érdekében kérjük, hogy lehetőség szerint jegyezzék fel a rendelés azonosító számát.
Az előző nap megrendelt termékeket Budapesten 1-2 munkanapon belül, míg Budapesten kívüli szállítás esetén 2-3 munkanapon belül veheti át az Ön által kiválasztott Pick Pack Pont-on. (A kiemelt időszakokban, karácsony előtt a szállítási idő megnövekedhet.)
A Pick Pack Pont ügyfélszolgálata hétfőn 07:00 és 19:00 óra között, keddtől péntekig 7:30 és 17:30 óra között érhető el:
Telefon: +36 (1) 881 2615
E-mail: info@sprinter.hu